fbpx
050-6129555
CUE

המחווה לבוב דילן

דני דורצ'ין בהופעת סולו במחווה לגדול אומני הפולק – בוב דילן האחד והיחיד! במסורת ה One Man Band, כשהרגליים על התופים, הידיים על הגיטרה, הריאות על מפוחית ושירה מהלב - במופע יבוצעו השירים הגדולים של דילן: A hard rain's gonna fall, Sara, Hurricane, All along the watchtower, Like a rolling stone, ועוד
נגן וידאו

דני דורצ'ין בהופעת סולו במחווה לגדול אומני הפולק – בוב דילן האחד והיחיד!

דורצ'ין מביא ייחודיות שאין כמותה במסורת ה One Man Band, כשהרגליים על התופים, הידיים על הגיטרה, הריאות על מפוחית ושירה והלב עובד שעות נוספות, כשהוא נע בין פולק עדין לגראז' בלוז גרובי ומלוכלך.

במופע יבוצעו השירים הגדולים של דילן:  A hard rain's gonna fall, Sara, Hurricane, All along the watchtower, Like a rolling stone, Highway 61 ועוד רבים וטובים.

ב-5 השנים האחרונות הופיע מאות פעמים, בפסטיבלים ומועדונים ברחבי הארץ ובחו”ל, פתח את הופעותיהם של אמנים בינלאומיים  (Patti Smith, Wovenhand, Robert Cray, Bob Log III) ואיקונות רוק מקומיות (סחרוף, פורטיס, משינה) ושחרר 2 אלבומים של חומרים מקוריים.

קיו מיוזיק מציעים שירותי 360* – חוץ מלהקה, אנחנו מספקים גם שירותי הגברה ותאורה וגם דיג׳יי לאפטר פארטי (לאחר המופע) – חשוב לנו שהמוזיקה לא תיפסק לשנייה, ושהכל ישמע באיכות וברמה הגבוהה ביותר!
הכי חשוב – אנחנו מלווים אתכם מ-א׳ ועד ת׳, ובונים את הכל בהתאמה אישית לכם ולאירוע.

מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?
השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

קבלו מאיתנו הצעה משתלמת

לאירוע שלא תשכחו!

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

רגע אחד לפני שאתם יוצאים השאירו פרטים וקבלו מאיתנו הצעה לארוע מדהים

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

Open chat
היי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן