fbpx

050-6129555

CUE

גל & גיא – ריטלין+טברנס בקבלת פנים ומופע ריקודים בחתונה

נגן וידאו
לארגן חתונה של שני אנשים מאוד שונים זה כבר אתגר. גיא בעלי הוא איש מיוחד, חתן מיוחד. פחות מתחבר לגל החתונות הרגיל ואני מהצד השני הכי קלה ומה שיקפיץ אותי ישמח אותי. כשהתקשרתי לקיו מיוזיק בפעם הראשונה הבנתי שנפלתי לידיים הכי טובות. טום, עופר ושלי היו שם בשבלינו לאורך כל הדרך. ענו על שאלות. העלו רעיונות ועשו הכל בשביל שנהיה מרוצים. בחתונה שלנו עשינו מיקס להקות. ריטליו והטברנס שתיהן יוצאות קיו מוזיוק. השילוב בניהם היה מושלם עבורנו ועבור המוזמנים שלנו. אני חושבת שבזכות הלהקות הצלחנו להרים אירוע שקרובינו ואנחנו לא ראינו כמוהו עוד! בדיוק כמו שחלמנו. ותקשיבו לי!!!! להקה חיה בחתונה זה הדבר הבא! אנחנו מאוהבים בכם קשות! תודה על הכל
אהבתי: הכי אהבתי את הפגישה עם עופר. כי עופר הוא בחור מאוד דקדקן…. שהיה משהו שאמרתי והוא לא כל כך הבין הוא נלחץ… אני הרגשתי שהוא נלחץ קצת כי הראש שלו בנוי כמו שלי… כי אנחנו אנשים כאלה שחייבים להבין הכלללל כולל הכלללל והכי חשובים לנו הפרטים הקטנים!! עופר תודה אנחנו אוהבים אותך טום תודה על הקלילות ועל המקצועיות!

קיו מיוזיק מציעים שירותי 360* – חוץ מלהקה, אנחנו מספקים גם שירותי הגברה ותאורה וגם דיג׳יי לאפטר פארטי (לאחר המופע) – חשוב לנו שהמוזיקה לא תיפסק לשנייה, ושהכל ישמע באיכות וברמה הגבוהה ביותר!
הכי חשוב – אנחנו מלווים אתכם מ-א׳ ועד ת׳, ובונים את הכל בהתאמה אישית לכם ולאירוע.

מתכננים אירוע עם הרבה מוזיקה וריקודים?
השאירו פרטים שלכם ונחזור אליכם בשמחה.

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

קבלו מאיתנו הצעה משתלמת

לאירוע שלא תשכחו!

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

רגע אחד לפני שאתם יוצאים השאירו פרטים וקבלו מאיתנו הצעה לארוע מדהים

* אני מאשר את הצטרפותי לרשימת תפוצה באמצעות מייל / סמס

Open chat
היי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן