יותר מתמיד, חשוב שהעסק שלך יבלוט מהקהל, ושיווק אירועים הוא התחלה נהדרת. בין אם אתם מרכזים אירועים לאירועים פרטיים או עסקיים כמו חתונות, כנסים או אפילו אירוע ארגוני, פיתוח אסטרטגיה שיווקית לאירועים יכול להיות עם יתרונות רציניים עבורכם ועבור העסק שלכם. היכנסו לשיווק אירועים והציעו למקצוענים בשיווק לנחש את שירותכם ומוצריכם לאירועים פרטיים ומסחריים.
השתמש במדיה חברתית ובתקשורת דואר אלקטרוני
כדי לקדם אירועים ולתאר את האירועים שלך, כך שתוכל לבנות ביעילות קהל לשירותיך ולמוצרים שלך לאירועים פרטיים ומסחריים כאחד, חתונות, כנסים ואירועי חברה. מודעות בתשלום בפייסבוק ובאינסטגרם יכולות לעזור לכם לקדם את המקום שלכם בצורה מאוד ממוקדת שמגיעה לקהל מותאם. מפרסמים יכולים לתת חסות למשפיעים לקידום השקות ומבצעים חדשים של מוצרים ולהפיכת המוצרים שלהם לזמינים לקהל מקוון מוכן ומעורב, וזה יכול לתרום תרומה גדולה לנראות האירוע. בנוסף ללידים, שיווק באירועים יכול לסייע בקידום מוצרים ותכונות ספציפיים ולהגדלת שביעות רצון הלקוחות הכוללת, שימור ושימור.
תוכל להשיג מספר גבוה יותר של לידים על ידי הפעלת אירועים, מיצוב המותג והאירועים שלך כנקודות תעשייה ומציאת חברות. צור רשימת טוויטר עבור כל חברה שאתה מייצג, ולמידע נוסף, ראה כיצד אתה משתמש ברשימות טוויטר לשיווק העסק שלך.
מחפשים מוצרי פרסום לאירועים? הכנסו לאתר logogift.co.il
לטיפים נוספים בנושא שיווק אירועים, עיין במדריך שלנו לקידום האירועים שלכם ברשתות החברתיות. צרו איתנו קשר כדי לברר כיצד אנו יכולים לעזור לכם להשיג תוצאות באמצעות שיווק אירועים.
השתמש בשיווק בפייסבוק
כדי לפנות גיאוגרפית לאנשים שמתעניינים באירוע שלך על ידי שימוש במודעות ליד או אם אתה מסתדר טוב, מיקוד ללקוחות קיימים של החברה שלך באמצעות התכונה "קהל מותאם אישית". השתמש בפייסבוק לצורך תכנית קידום האירועים הממוקדת שלך על ידי הצבת מודעות אירוע על סמך דמוגרפיה, מיקומים ותחומי עניין. ואז הגבל אותו למיקומים: יעד אירועים בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה, אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, דרום אמריקה ואזור אסיה-פסיפיק.
יישום אסטרטגיה שיווקית המתאימה לך יכול לסייע במשיכת עסקים קטנים ומקומיים, אך גם למשוך מתכנני עסקים הנוטים לתקציבים גדולים בהרבה.
אתה יכול לתת חסות לאירועים או להשתתף באירועים
כדי להעלות את פרופיל החברה שלך, או שאתה יכול אפילו לקיים אירועים מקוונים כגון סמינרים מקוונים. אחת ההזדמנויות הטובות ביותר לקדם את העסק שלך באופן מקומי היא באירוע פרטי או עסקי בקהילה המקומית שלך, בעיר, במחוז, במדינה או אפילו במדינה שלך.
אירועים חיים נותנים לך גישה ישירה לקהל שלך כמו שום סוג אחר של שיווק. שימוש באירועים בפייסבוק יעזור לך ליצור קשר עם לקוחותיך ולתת להם חוויה שהופכת את המותג שלך לבלתי נשכח.
אם ברצונך לשפר את מאמצי נאמנות הלקוחות שלך
שקול לפתח אסטרטגיה שיווקית לאירועים עבור החברה או העסק שלך. שימוש באירועים כערוץ שיווקי מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לגשת למגוון רחב של מוצרים, שירותים, אירועים ואירועים במגוון פורמטים. בין אם מדובר בחברה המארחת אירוע תעשייתי משלה, חברה שמשתתפת בתערוכה או בסדנת סטרימינג בשידור חי, יש להשתמש באותה יצירתיות בכל חומרי הקידום המופצים באירוע. אתה יכול להתחיל את תוכנית השיווק שלך לאירועים על ידי חלוקת היעדים שלך לשלוש קטגוריות עיקריות: אירועים, אירועים ואירועי קידום מכירות. ניתן לחלק את האסטרטגיות לקידום שיווק אירועים לשני שלבים עיקריים: תכנון לפני האירוע ושידור חי באירוע.
משווקי B ו- B2C משתמשים בתערוכות ואירועים
כדי ליצור לידים, לבנות מודעות למותג, להרחיב מכירות ולשפר את היחסים עם הלקוחות הקיימים. כדי למקסם את האפקטיביות של שיווק האירועים שלך, בחר מוצרי קידום מכירות המתאימים לבסיס הלקוחות שלך.
תלוי באירוע
אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פרסום בחינם של אירועים היא להרוויח אותו. זכרו שזו דרך נהדרת לייצר שיווק בחינם, אך לא תמיד היא זמינה לכולם. בין אם יש לך אלפי דולרים לתת או רק קצת זמן, שיווק חסויות יכול להגביר את העסק הקטן שלך. תמיכה במטרה טובה לא רק מספקת פרסום נוח לעסק שלך, אלא גם יוצרת פרסום חיובי שמעודד לקוחות פוטנציאליים לא לבחור את החברות שלך כמתחרות נדיבות. אם אתה מקדם את האירוע שלך, תוכל לקדם אותו לאנשים שלא מכירים את המותג שלך אך עשויים להיות מעוניינים להשתתף. מדוע לארגן את האירוע ולהשתמש בו כדי לתדלק את שאר השיווק לפני האירוע?
קמפיינים שיווקיים בדוא"ל נשארים הדרך היעילה ביותר לפנות לצרכנים ולהזמין אותם לאירוע שלך. אתה יכול לייצר ריביות מקסימלית על ידי שימוש במבצעים בתשלום כדי להודיע על המוצר או השירות שלך והאירוע עצמו.
שיווק מוצלח של אירועים מחייב גם שתקדם את האירוע שלך באופן שאנשים יקנו כרטיסים וישתתפו
העסק שלך צריך לבנות אירוע מרתק באמת ולשקול את השפעת האירוע על הקהילה העסקית והמלכדית, כמו גם על הקהילה המקומית. באמצעות שיווק אירועים כאסטרטגיה, תוכלו לשפר את היחסים העסקיים שלכם עם הלקוחות הקיימים שלכם. אסטרטגיות שיווק לאירועים מאפשרות לך להשפיע במהלך בניית האירוע ולהמשיך בדינמיות של החברה שלך או העמותה שלך גם לאחר שהוקם.